annalyszczek_profilowe

O mnie

Nazywam się Anna Łyszczek. Jestem humanistką, ale praktyczną. Gdyby zapytać Gallupa, o moje mocne strony, to wymieniłby 5. Obieram jasny kierunek i mocno się go trzymam, chcę wiedzieć więcej, chcę robić coś istotnego, mam łatwość myślenia o przyszłości lubię głębokie relacje z ludźmi. Do tego jestem uzależniona od czerwonej szminki, notesów, organizerów i kawy. Od czterech lat rozwijam ideę „Młodzi Mogą Więcej”.

Wykształcenie:

Jestem absolwentką filologii polskiej. Zaczynałam studia w Rzeszowie, na specjalności dziennikarskiej. Później brałam udział w programie MOST i tak znalazłam się na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Kończąc studia jako magister filologii polskiej ze specjalnością komunikacja językowa.

Praca zawodowa

Na co dzień wykorzystuję wiedzę komunikacyjną pracując w agencji reklamowej jako strateg. Mam też doświadczenie project managerskie. Moja codzienna praca polega na rozwiązywaniu problemów biznesowych przez planowanie odpowiedniej komunikacji. Mam to szczęście, że od początku swojej zawodowej drogi mogę uczyć się od naprawdę świetnych specjalistów.
Bycie strategiem to przede wszystkim umiejętne zdefiniowanie grupy docelowej, kanałów dotarcia, rozumienie celów biznesowych i komunikacyjnych, poszukiwanie insightów i wreszcie praca z kreacją nad wymyśleniem odpowiednich rozwiązań.

Radio & pisanie

Moja radiowa przygoda zaczęła się 4 lata temu. Zaczynałam od uczelnianych praktyk w internetowym radiu Bemowo.Fm, później przyszedł czas na pierwszą własną audycję. I tak narodziła się idea “Młodzi Mogą Więcej”. Początkowo rozwijałam ją radiowo, później przyszedł czas na felietony w magazynie ‘Businessman Today”,, blog i współpracę z radiem RDC.

Organizacje

Na studiach byłam związana z Kołem Reklamy “Target” Uniwersytetu Warszawskiego. Działałam także w ramach organizacji Enactus, wspierając inicjatywy społeczne stworzone na rzecz lokalnej społeczności. Mam także przyjemność być ambasadorką 2. edycji projektu społecznego “Jestem kobietą sukcesu- sama definiuję swój sukces”, którego celem jest wzmocnienie przekonania kobiet, że tytuły ani społeczna presja nie powinny określać poczucia spełnienia i zadowolenia z siebie.