Nietypowe wyzwania? Niestandardowe przygody? Nie trzeba zakładać własnej firmy, żeby doświadczyć emocji towarzyszących funkcjonowaniu w wymagającej rzeczywistości biznesowej. Ambitne cele, odpowiedzialne zadania i możliwość rozwoju menedżerskiego: wszystko to czeka studentów w największej w Polsce i na świecie symulacji biznesowej Global Management Challenge.  17. polska edycja rozpocznie się 26 października.

Studenci mogą aplikować do bezpłatnego startu pod patronatem sponsorów takich jak AVON, Amazon, Visa, GPW, Rzeczpospolita i in. Wystarczy zebrać zespół (3-5 osobowy) i zarejestrować się on-line oraz przesłać aplikację. Sponsorzy dokonają wyboru najciekawszych zespołów studenckich pod swój patronat. Te będą mogły wystartować w rywalizacji na równych zasadach z zespołami firmowymi (złożonymi ze specjalistów i menedżerów) w ogólnopolskim konkursie GMC Poland 2016.

Nagrodami są studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego oraz wyjazd na finał światowy GMC do Kataru.

Co roku w edycjach krajowych GMC startuje ponad 200 drużyn studenckich z uczelni wyższych z całej Polski. To unikatowa szansa dla studentów na praktyczny rozwój wiedzy i umiejętności menedżerskich, na zdobycie pierwszych doświadczeń w angażującej rywalizacji. To również szansa na zabłyśnięcie na rynku przed pracodawcami obserwującymi konkurs w poszukiwaniu talentów.

W symulacji GMC zespoły (a jest ich co roku ponad 300) zarządzają wirtualnymi spółkami i konkurują ze sobą o osiągnięcie  najwyższego wyniku finansowego spółki. Rozgrywki prowadzone są on-line w cyklach cotygodniowych. Zespoły podejmują 75 decyzji dotyczących wszystkich obszarów przedsiębiorstwa począwszy od produkcji, przez finanse, HR, marketing, aż do sprzedaży.

Studenci w GMC:

  • odbywają trening menedżerski
  • odbywają trening analizy finansowej
  • rozwijają umiejętność analitycznego myślenia
  • zyskują świadomość biznesową
  • uczą się zarządzania zmianą
  • rozwijają umiejętność planowania strategicznego
  • mają szansę nawiązania kontaktów z potencjalnymi pracodawcami
  • rozwijają umiejętność pracy w zespole
  • rywalizują z profesjonalistami i praktykami biznesu

Więcej na temat konkursu znajdziesz na http://gmcpoland.pl/ .

Rejestracja zespołów studenckich aktywna jest do 20 października http://gmcpoland.pl/rejestracja-studentow/.
Organizator w Polsce: BIGRAM
Partner strategiczny: Amazon, AVON, Visa
Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Patroni medialni: Rzeczpospolita, Personel i Zarządzanie, My Company Polska, THINK TANK
Współpraca: Akademia Leona Koźmińskiego, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, dlaStudenta.pl,  Eurostudent, Forum Młodych Lewiatan, BEST Warszawa, MarkaPracodawcy.pl

O Autorze

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany